Hrdinovia
Bola sem pridaná Návštevná kniha za účelom vašich názorov ako pre Help, tak pre Travian.Táto kniha je zobrazovaná vo všetkých sekciách Helpu!
Všeobecne
Požiadavky: Hrdinský dvor úroveň 1
Keď máš hrdinský dvor na úrovni 1, môžeš vycvičiť normálnu útočnú jednotku ako hrdinu. To znamená, že potrebuješ stajne alebo kasárne než budeš môcť vytvoriť hrdinu.
Hrdina môže byť vyslaný ako podpora do inej dediny ako každá iná jednotka. Pokiaľ je podporovaná dedina tvoja a je v nej postavený hrdinský dvor, môžeš z tej dediny posielať hrdinu, ako by tam bol vytvorený.
Po dokončení tréningu má hrdina 5 bodov skúseností pre zvýšenie jeho 5tich schopností. Úroveň schopností môže byť navýšená až na 100 bodov. Vždy keď pokročí hrdina na ďalšiu úroveň, získa ďalších 5 bodov skúseností, ktoré môžeš minúť zvýšením schopností hrdinu.
- Útok:
Body pridané do tejto schopnosti zvýšia silu útoku. - Obrana:
Body pridané do tejto schopnosti zvýšia hrdinovu schopnosť obrany. Pomer obrany proti pechote / jazde zostáva stále rovnaký. - Off-Bonus:
Body pridané do tejto schopnosti zvýšia silu útoku celej armády o 0,2% za každú úroveň schopnosti (maximum je 20%), ale tento bonus sa viaže len na armádu, s ktorou hrdina útočí. - Def-Bonus:
Body pridané do tejto schopnosti zvýšia schopnosť obrany celej armády o 0,2% za každú úroveň schopnosti (maximum je 20%), ale tento bonus sa viaže len na tvoju obrannú armádu, teda len na tvoje jednotky. - Regenerácia:
Body pridané do tejto schopnosti zvýšia regeneráciu hrdinu.
Po vybudovaní 10 úrovne hrdinského dvora hrdina môže anektovať oázy. Na úrovni budovy 10 jednu, na úrovni 15 dve a na úrovni 20 tri. Oázy, které môžeš anektovať sa musia nachádzať v 7x7 políčok okolo tvojej dediny.
Príklady oáz (červeným), ktoré je možné obsadiť okolo "tvojej" dediny (čiernym). Poznámka: Z jednej dediny môžeš zabrať len tri oázy.
Obsadenie oázy ktorú vlastní iný hráč, je taktiež možné. Musíš mať volný aspoň jeden slot vo svojom hrdinskom dvore a poslať normálny útok. Pokiaľ dedina, z ktorej útočíš nevlastní žiadne oázy, prvý úpešný útok zníží loajalitu oázy o 100%. Pokiaľ už jednu máš, úspešné útoky znížia loajalitu len o 60% a pokiaľ vlastníš už dve, úspešné útoky znížia loajalitu o 40%.
Hrdinovia vycvičení zo silnejších jednotiek, ktoré majú rovnakú úroveň ako hrdinovia vycvičení z horších jednotiek, sú lepší, ale za to je jejich oživenie drahšie. Hráči môžu mať dohromady 3 hrdinov (2 mrtvých) a vždy, keď živý hrdina zomrie, môže byť oživený jeden z tých troch.
Simulátor hrdinu
Tvoj hrdina: | ||
Skilly | Body | Hodnoty |
Sila útoku | 0 –5 +5 100 | 50 |
Sila obrany | 0 –5 +5 100 | 60 85 |
Ofenzívny bonus | 0 –5 +5 100 | 0% |
Defenzívny bonus | 0 –5 +5 100 | 0% |
Regenerácia | 0 –5 +5 100 | 0% za Deň |
Travian Speed | lvl ≥ 0 | ≥ 0 |
Oživenie cena a dĺžka | ||||||
lvl | ||||||
0 | 240 | 200 | 360 | 80 | 0:53:20 | 0 |
1 | 640 | 550 | 930 | 260 | 1:46:40 | 100 |
2 | 1100 | 910 | 1500 | 430 | 2:40:00 | 300 |
3 | 1500 | 1300 | 2200 | 620 | 3:33:20 | 600 |
4 | 2000 | 1700 | 2900 | 820 | 4:26:40 | 1000 |
5 | 2500 | 2200 | 3700 | 1000 | 5:20:00 | 1500 |
6 | 3100 | 2600 | 4400 | 1300 | 6:13:20 | 2100 |
7 | 3600 | 3100 | 5200 | 1500 | 7:06:40 | 2800 |
8 | 4200 | 3600 | 6100 | 1700 | 8:00:00 | 3600 |
9 | 4800 | 4100 | 6900 | 2000 | 8:53:20 | 4500 |
10 | 5400 | 4600 | 7800 | 2200 | 9:46:40 | 5500 |
Hero creator by kirilloid, ru-forum admin and creator of kirilloid's Travian Page |
Skúsenosti
Skúsenosti | |||||||||||||
Úroveň | Zabitia | Úroveň | Zabitia | Úroveň | Zabitia | Úroveň | Zabitia | Úroveň | Zabitia | ||||
0. | 0 | 20. | 21000 | 40. | 82000 | 60. | 183000 | 80. | 324000 | ||||
1. | 100 | 21. | 23100 | 41. | 86100 | 61. | 189100 | 81. | 332100 | ||||
2. | 300 | 22. | 25300 | 42. | 90300 | 62. | 195300 | 82. | 340300 | ||||
3. | 600 | 23. | 27600 | 43. | 94600 | 63. | 201600 | 83. | 348600 | ||||
4. | 1000 | 24. | 30000 | 44. | 99000 | 64. | 208000 | 84. | 357000 | ||||
5. | 1500 | 25. | 32500 | 45. | 103500 | 65. | 214500 | 85. | 365500 | ||||
6. | 2100 | 26. | 35100 | 46. | 108100 | 66. | 221100 | 86. | 374100 | ||||
7. | 2800 | 27. | 37800 | 47. | 112800 | 67. | 227800 | 87. | 382800 | ||||
8. | 3600 | 28. | 40600 | 48. | 117600 | 68. | 234600 | 88. | 391600 | ||||
9. | 4500 | 29. | 43500 | 49. | 122500 | 69. | 241500 | 89. | 400500 | ||||
10. | 5500 | 30. | 46500 | 50. | 127500 | 70. | 248500 | 90. | 409500 | ||||
11. | 6600 | 31. | 49600 | 51. | 132600 | 71. | 255600 | 91. | 418600 | ||||
12. | 7800 | 32. | 52800 | 52. | 137800 | 72. | 262800 | 92. | 427800 | ||||
13. | 9100 | 33. | 56100 | 53. | 143100 | 73. | 270100 | 93. | 437100 | ||||
14. | 10500 | 34. | 59500 | 54. | 148500 | 74. | 277500 | 94. | 446500 | ||||
15. | 12000 | 35. | 63000 | 55. | 154000 | 75. | 285000 | 95. | 456000 | ||||
16. | 13600 | 36. | 66600 | 56. | 159600 | 76. | 292600 | 96. | 465600 | ||||
17. | 15300 | 37. | 70300 | 57. | 165300 | 77. | 300300 | 97. | 475300 | ||||
18. | 17100 | 38. | 74100 | 58. | 171100 | 78. | 308100 | 98. | 485100 | ||||
19. | 19000 | 39. | 78000 | 59. | 177000 | 79. | 316000 | 99. | 495000 |
FAQ a ostatné informácie
Je možné mať hrdinu z baranidla, katapultu, osadníka, špeha alebo vodcu?
- Nie, to je nemožné.
Koľko hrdina unesie surovín?
- Hrdina nemôže niesť žiadne suroviny.
Musím najprv vycvičiť 3 hrdinov než niektorého môžem zmazať?
- Hrdinu môžeš zmazať, pokiaľ je mŕtvy, nezáleží na tom, koľko hrdinov máš.
Zobrazia sa hrdinovia v hláseniach o výsledku boja.
- Áno, zobrazia.
Zobrazia sa schopnosti hrdinu v hláseniach o výsledku boja?
- Nie, nezobrazia.
Aká je najvyššia úroveň schopností?
- Maximálna úroveň je 100 na jednu schopnosť.
Je možné brániť dedinu s viac hrdinami?
- Áno, ale def-bonus získajú len jednotky hráča, ktorý vlastní hrdinu pridávajíceho bonus.
Kedy hrdina stráca život?
- Skoro vždy, keď zaútočíš na dedinu s opevnením (palác + hradby), tvoj hrdina bude aspoň trochu zranený.
Môže byť hrdina v útoku alebo obrane sám?
- Áno, ale neodporúča sa to, pretože tvoj hrdina zomrie, pokiaľ príjde o viac než 90% života v boji, kde bojuje sám.
Ako sa vypočítávajú skúsenosti hrdinu?
- Každý zabitý vojak (exp = výživa mŕtvého vojaka) v boji kde je hrdina, pridáva hrdinovi skúsenosti. Pozri se na tabuľku hore pre informácie, koľko zabití/skúseností hrdina potrebuje k postupu na ďaľšiu úroveň.
Dostane hrdina skúsenosti, pokiaľ zomrie v boji?
- Áno, dostane.
Ako sú skúsenosti delené, pokiaľ je v dedine viac brániacich hrdinov?
- Sú rovnomerne rozdelené medzi hrdinov.
Príklad: Pokiaľ bránia 3 hrdinovia, každý dostane 1/3 skúseností.
Získava hrdina vylepšenia získateľné v zbrojnici a v kováčskej dielni?
- Nie, nemajú na hrdinu vplyv, nezáleží kedy bolo vylepšenie dokončené.
Kedy môžem anektovať oázy?
- Potrebuješ hrdinský dvor úroveň 10, 15 a 20 pre anektovanie 1, 2 a 3 oáz.
Koľko môžem mať aktívnych hrdinov naraz?
- Každý hráč môže mať len jedného aktívneho hrdinu. Pokiaľ hrdina zomrie, hráč môže oživiť jedného z troch neaktívnych (mrtvých) hrdinov (vrátane novo zabitého).
Môžem premiestniť hrdinu do inej dediny a útočiť s ním odtiaľ?
- Áno, pokiaľ ho pošleš do svojej dediny ako podporu, kde je hrdinský dvor.
Čo sa stane so schopnosťami a skúsenosťami hrdinu pokiaľ ho oživím?
- Hrdina bude mať zas 100% života, schopnosti a skúsenosti sa nezmenia.
Komentáre
Prehľad komentárov
https://agro-portal.su/fednews_apk/5519-glava-komiteta-po-agrarnym-voprosam-rf-vystupil-s-rechyu.html
Modern economic problems
(Matthewadobe, 20. 5. 2023 22:06)
https://agro-portal.su/fednews_apk/5519-glava-komiteta-po-agrarnym-voprosam-rf-vystupil-s-rechyu.html
lucrare de licenta
(WilliamMeers, 20. 5. 2023 19:37)
Site lucrari de licenta. Inspirat site lucrari de licente site lucrari-de-licenta-diploma.com site lucrari-de-licenta-diploma.com lucrari-de-licenta-diploma.com site uri seriose lucrari de licenta. Site-uri cu lucrari de licenta. Gratis site-uri lucrari de licenta. Situri lucrari de licenta. Persoane care percep avansul societati de asigurari care primesc studenti pt lucrara de licenta stadiul lucrarii de licenta stagiu de pregatire a lucrarii de licenta standarde de elaborare a lucrari licenta medicina standarde de elaborare a lucrarii de licenta umft standarde de redactare a copertii lucrarii de licenta stef legatorie lucrari de licenta. Structira lucrarii de licenta umft structura lucrarii de licenta asistenta sociala structura lucrarii de licenta info structura lucrarii de licenta medicina structura lucrarii de licenta medicina oradea structura lucrarii de licenta oficiala structura lucrarii de licenta power point structura lucrarii de licenta snspa structura lucrarii de licenta ulbs structura lucrarii de licenta umf structura lucrarii de licenta umfst tg mures 2019 structura lucrarii de licenta umft structura lucrarii de licenta unitbv structura lucrarii de licenta usv litere structura lucrarii de licenta utcn structura lucrarii de licenta utcn etti structura lucrarilor de licenta ubb cluj structura unei lucrari de licenta. Structura unei lucrari de licenta. Ase structura unei lucrari de licenta. Ase lma ase structura unei lucrari de licenta. Limbi straine structura unei lucrari de licenta. Matematica informatica structura unei lucrari de licenta. Psihologie structurarea lucrarii de licenta structurarea unei lucrari de licenta. Student iq-cele 10 etape ale lucrarii de licenta student iq-cele 10 stadii ale lucrarii de licenta subiecte de lucrari de licenta. Radiologie sumarul lucrari de licenta. Despre mediu sumarul lucrarii de licenta sumarul lucrarii de licenta 2019 surse secundare in elaborarea lucrarii de licenta pentru o firma surse secundare interne si externe in elaborarea lucrarii de licenta sustinerea lucrarii de licenta sustinerea lucrarii de licenta drept sustinerea lucrarii de licenta in fata comisiei sustinerea lucrarii de licenta incluziune sustinerea lucrarii de licenta proba cunostintelor generale sustineri lucrari de licenta. Inginerie hidrotehnica sute de lucrari de licenta.
Help resume yahoo
(Buy Essay mjf, 20. 5. 2023 10:14)
Help resume yahoo https://www.facebook.com/100088856928915/videos/1233040200950640/
ChatGpt
(ChatGPTVeirl, 19. 5. 2023 11:06)
Revolutionizing Conversational AI
ChatGPT is a groundbreaking conversational AI model that boasts open-domain capability, adaptability, and impressive language fluency. Its training process involves pre-training and fine-tuning, refining its behavior and aligning it with human-like conversational norms. Built on transformer networks, ChatGPT's architecture enables it to generate coherent and contextually appropriate responses. With diverse applications in customer support, content creation, education, information retrieval, and personal assistants, ChatGPT is transforming the conversational AI landscape.
Modern economic problems
(Damianrib, 18. 5. 2023 13:39)
https://nikastroy.ru/meshki-dlya-musora-universalnoe-sredstvo
Modern economic problems
(Damianrib, 18. 5. 2023 13:37)
https://nikastroy.ru/meshki-dlya-musora-universalnoe-sredstvo
Modern economic problems
(Damianrib, 18. 5. 2023 13:36)
https://nikastroy.ru/meshki-dlya-musora-universalnoe-sredstvo
Modern economic problems
(Damianrib, 18. 5. 2023 13:34)
https://nikastroy.ru/meshki-dlya-musora-universalnoe-sredstvo
Modern economic problems
(Damianrib, 18. 5. 2023 13:33)
https://nikastroy.ru/meshki-dlya-musora-universalnoe-sredstvo
о проблемах общества
(Arturoboymn, 16. 5. 2023 16:41)
https://komionline.ru/avtorskiy-vzglyad/32465
о проблемах общества
(Arturoboymn, 16. 5. 2023 16:39)
https://komionline.ru/avtorskiy-vzglyad/32465
о проблемах общества
(Arturoboymn, 16. 5. 2023 16:37)
https://komionline.ru/avtorskiy-vzglyad/32465
о проблемах общества
(Arturoboymn, 16. 5. 2023 16:36)
https://komionline.ru/avtorskiy-vzglyad/32465
о проблемах общества
(Arturoboymn, 16. 5. 2023 16:35)
https://komionline.ru/avtorskiy-vzglyad/32465
Нейросеть рисует по описанию
(Neirosetdaype, 14. 5. 2023 2:44)
Нейросеть рисует по описанию
娛樂城
(JasonSwest, 14. 5. 2023 2:15)
娛樂城
福佑娛樂城致力於在網絡遊戲行業推廣負責任的賭博行為和打擊成癮行為。 本文探討了福友如何通過關注合理費率、自律、玩家教育和安全措施來實現這一目標。
理性利率和自律:
福佑娛樂城鼓勵玩家將在線賭博視為一種娛樂活動,而不是一種收入來源。 通過提倡合理的費率和設置投注金額限制,福佑確保玩家參與受控賭博,降低財務風險並防止成癮。 強調自律可以營造一個健康的環境,在這個環境中,賭博仍然令人愉快,而不會成為一種有害的習慣。
關於風險和預防的球員教育:
福佑娛樂城非常重視對玩家進行賭博相關風險的教育。 通過提供詳細的說明和指南,福佑使個人能夠做出明智的決定。 這些知識使玩家能夠了解他們行為的潛在後果,促進負責任的行為並最大限度地減少上癮的可能性。
安全措施:
福佑娛樂城通過實施先進的技術解決方案,將玩家安全放在首位。 憑藉強大的反洗錢系統,福友確保安全公平的博彩環境。 這可以保護玩家免受詐騙和欺詐活動的侵害,建立信任並促進負責任的賭博行為。
結論:
福佑娛樂城致力於培養負責任的賭博行為和打擊成癮行為。 通過提倡合理的費率、自律、玩家教育和安全措施的實施,富友提供安全、愉快的博彩體驗。 通過履行社會責任,福佑娛樂城為其他在線賭場樹立了積極的榜樣,將玩家的福祉放在首位,營造負責任的博彩環境。
娛樂城
(JasonSwest, 13. 5. 2023 11:57)
娛樂城
福佑娛樂城致力於在網絡遊戲行業推廣負責任的賭博行為和打擊成癮行為。 本文探討了福友如何通過關注合理費率、自律、玩家教育和安全措施來實現這一目標。
理性利率和自律:
福佑娛樂城鼓勵玩家將在線賭博視為一種娛樂活動,而不是一種收入來源。 通過提倡合理的費率和設置投注金額限制,福佑確保玩家參與受控賭博,降低財務風險並防止成癮。 強調自律可以營造一個健康的環境,在這個環境中,賭博仍然令人愉快,而不會成為一種有害的習慣。
關於風險和預防的球員教育:
福佑娛樂城非常重視對玩家進行賭博相關風險的教育。 通過提供詳細的說明和指南,福佑使個人能夠做出明智的決定。 這些知識使玩家能夠了解他們行為的潛在後果,促進負責任的行為並最大限度地減少上癮的可能性。
安全措施:
福佑娛樂城通過實施先進的技術解決方案,將玩家安全放在首位。 憑藉強大的反洗錢系統,福友確保安全公平的博彩環境。 這可以保護玩家免受詐騙和欺詐活動的侵害,建立信任並促進負責任的賭博行為。
結論:
福佑娛樂城致力於培養負責任的賭博行為和打擊成癮行為。 通過提倡合理的費率、自律、玩家教育和安全措施的實施,富友提供安全、愉快的博彩體驗。 通過履行社會責任,福佑娛樂城為其他在線賭場樹立了積極的榜樣,將玩家的福祉放在首位,營造負責任的博彩環境。
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91
Modern economic problems
(Matthewadobe, 20. 5. 2023 22:07)